Date:   Mon, 23 Mar 2015 13:13:27 +0100
Reply-To:   =?UTF-8?B?U2VjY2nDs24gU2luZGljYWwgQ0NPTyBVU0M=?= <ccoo_usc@USC.ES>
Comments:   RFC822 error: <W> Incorrect or incomplete address field found and ignored.
From:   =?UTF-8?B?U2VjY2nDs24gU2luZGljYWwgQ0NPTyBVU0M=?= <ccoo_usc@USC.ES>
Subject:   Comunicado conxunto das =?UTF-8?B?bWFuaWZlc3RhY2nDs25zIGRvIDI0IGQ=?= =?UTF-8?B?ZSBtYXJ6bw==?=
Content-Type:   text/plain; charset=utf-8; format=flowed

MANIFESTACIÓNS 24 DE MARZO

Sairán todas ás 11:30 horas nas seguintes cidades:

Santiago: Alameda Lugo: Edificio Sindicatos Ferrol: Praza de España A Coruña: Praza de Pontevedra Ourense: X.T. Educación Pontevedra: Praza da Peregrina Vigo: Praza de América

MANIFESTO FOLGA NA UNIVERSIDADE 24 DE MARZO DE 2015

As organizacións sindicais e estudantís galegas acordaron convocar folga en todas as universidades públicas galegas e para todo o seu persoal o próximo 24 de marzo.

1. O Goberno do estado acaba de aprobar o RD 43/2015 (3+2) modificando a ordenación das ensinanzas universitarias coa oposición de toda a comunidade universitaria, da Conferencia de Reitores (CRUE) e de todos os partidos e forzas sindicais, sen dar un debate político nin social nun tema que trastorna de xeito radical a universidade. Faise tamén sen unha avaliación da implantación da aplicación do proceso de "Bolonia", cunha clara vontade de degradar as titulacións e reducir a calidade das universidades públicas. Facilita igualmente a expansión das universidades privadas no ámbito dos mestrados e titulacións curtas, única forma de que compitan coa oferta das universidades públicas con profesorado máis cualificado e ata os últimos tempos con prezos máis bucación e investigación Non á privatización do ensino universitario Non á precariedade laboral Por unha equiparación das taxas de grao e mestrado. Por unha política de bolsas que incremente o número e contía e garantan un acceso real ao ensino público superior. Por un sistema universitario galego cun financiamento estrutural estábel e suficiente. Por unha política de dotación de persoal que permita a renovación e garanta o mantemento das titulacións e o impulso da I+D.

As Universidades galegas polo ensino público para todas e todos, contra os recortes e por unha sociedade máis formada e cunha investigación de calidade.

CIG, CCOO, UGT, CSI-F Comités, Liga Estudantil Galega, AGIR, Sindicato de Estudantes, Acción Universitaria

-- Sección Sindical CC.OO da USC Locais Sindicais. Campus Sur Extensión: 14343 mailto:ccoo_usc@usc.es http://www.usc.es/sindicatos/ccoo

-------------------------------------------------- Para darse de baixa en PDI-CCOO, envia unha mensaxe a LISTSERV@LISTAS.USC.ES co texto: UNSUBSCRIBE PDI-CCOO --------------------------------------------------

Ir a: Principio da mensaxe | Páxina anterior | Páxina principal de PDI-CCOO