Date:         Fri, 5 Jul 2013 10:22:06 +0200
From:         Antonio Pérez Casas
              <antonio.perez.casas@USC.ES>
Organization: Universidade de Santiago de Compostela
Subject:      Cortes programados actualización equipos da
               rede de datos, a partir do 10 de xul
              lo de 8:00 a 8:20 AM
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed

Boas,

Entre o 10 e o 23 de xullo imos a actualizar a versión do sistema operativo dos equipos ("routers") de rede de tódolos edificios da USC, isto implica un corte de rede de aproximadamente de 5 min. en cada centro, faremos todos os cortes entre as 8:00 e as 8:20 AM. Calquera incidencia posterior ao corte programado debe comunicarse ao CAU cau@usc.es ou ext.55555. No seguinte parágrafo vai o calendario por centros.

Nota: afectará a todos as conexións da rede de datos do centro, incluíndo os novos teléfonos VozIP.

Unha aperta e desculpade as posibles molestias. Antonio Pérez Casas.

------------------------------------------------------------ Mércores, 10 de xullo: Campus de Santiago: Física, CC. da Educación Sur, Psicoloxía, Animalario, Almacén, Bunker de Cobalto Campus de Lugo: Veterinaria Núcleo Central, Pavillóns 1, 2 e 4 de Veterinaria e CACTUS

Xoves, 11 de xullo: Campus de Santiago: Matemáticas, Pav. de Estudantes, Bioloxía. Campus de Lugo: Veterinaria Clínicas (Rof Codina), Pavillón 3 de Veterinaria e Animalario.

Venres, 12 de xullo: Campus de Santiago: Dereito, Biblioteca Concepción Arenal, Farmacia, Políticas, Relacións Laborais, Casa Gradín e Auditorio. Campus de Lugo: Politécnica e Biblioteca Intercentros.

Luns, 15 de xullo: Campus de Santiago: Económicas e Empresarias, Casa Europa, CEA, MHN, CC. Educación Norte e Enfermaría. Campus de Lugo: Humanidades, Relacións laborais, Aulario Docente e Enfermaría.

Martes, 16 de xullo: Campus de Santiago: CC. da Comunicación, Filoloxía, Burgo das Nacións. Campus de Lugo: Ciencias, Administración e dirección de empresas, laboratorio de Ciencias e R.U. Bal e Gay

Mércores 17 de xullo: Campus de Santiago: Balconada, Casa Ximena e Elisa Fdez. da Vega, Arquivo, Casa da concha, Reitorado, Biblioteca Xeral. Campus de Lugo: Facultade de Formación do profesorado e Vicerreitorado.

Xoves, 18 de xullo Campus de Santiago: Medicina, Odontoloxía, Xeografía e Historia, Filosofía e ILGA.

Venres, 19 de xullo Campus de Santiago: Químicas, Vivendas e Chalets Campus Sur, Observatorio, Colexios Maiores, Deportes, gardería, R.U. Monte da Condesa, Óptica e Ampliación Física.

Luns, 22 de xullo: Campus de Santiago: Institutos tecnolóxicos, Emprendía

Martes, 23 de xullo: Campus de Santiago: ETSE, Cerámica, CIMUS, CIQUS, CIBUS

-------------------------------------------------------------------

-- Antonio Pérez Casas Responsable da rede de datos Área TIC, Pavillón de Servizos Campus Sur, Universidade de Santiago de Compostela 15782 Santiago de Compostela