Date:   Thu, 30 Sep 2010 11:10:41 +0200
Reply-To:   UGT-USC <ugt_usc@USC.ES>
From:   UGT-USC <ugt_usc@USC.ES>
Subject:   Agradecemento 29-S
Content-Type:   text/plain; charset=ISO-8859-1; DelSp="Yes"; format="flowed"

Estimados compañeiras/os:

Quixéramos agradecervos a participación rexistrada na xornada do 29-S. As cifras acadadas, só poden tomarse como indicativas dun elevado grao de implicación tanto do persoal laboral universitario así como do funcionario, a quen sen afectarlle directamente o decreto decidiu mostrar a súa solidariedade.

O decreto aprobado polo Goberno afecta negativamente á USC, agravando a situación de compañeiras/os contratados por obra e servizo. FETE-UGT na institución compostelá avoga polo diálogo co equipo reitoral para que, de maneira urxente, se estableza un marco de traballo que permita atopar as solucións máis beneficiosas para este colectivo.

Esta sección sindical entende que a saída concéntrase na creación dunha RPT e cadro de persoal de INVESTIGACIÓN con contratos indefinidos, outorgando a ansiada estabilidade a este colectivo tan marxinado laboralmente. Tratar este asunto con urxencia permitirá incluílo nos próximos orzamentos do 2011.

Por un espazo laboral universitario sen precariedade. Unidos podemos.