Date:   Thu, 19 Feb 2009 16:23:05 +0100
Organization:   Universidade de Santiago de Compostela
Subject:   CONFERENCIA FUNDACIÓN DIETA ATLÁNTICA
Content-Type:   multipart/alternative;

O REITOR DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA ten a honra de convidar a Vde. á primeira conferencia organizada pola Fundación Dieta Atlántica, da Universidade de Santiago de Compostela, baixo o título “ A túa alimentación é vida”, en colaboración co programa de TVE “Saber Vivir”. A conferencia será impartida polo catedrático da USC e xefe de pediatría do Hospital Clínico Universitario de Santiago de Compostela, Dr. Rafael Tojo e celebrarase, mañá venres 20 de febrero ás 19.30h no Salón Nobre do Pazo de Fonseca.

[text/html]

Ir a: Principio da mensaxe | Páxina anterior | Páxina principal de USC-DIFUSION