Mensaxe anterior Mensaxe posterior Mensaxe anterior  co mesmo temaMensaxe posterior  co mesmo temaMensaxe anterior  do mesmo autorMensaxe posterior  do mesmo autorPáxina anterior (Xuño 2004)Voltar á páxina principal de USC-DIFUSIONSubscribirse ou  abandoar  USC-DIFUSION (ou cambiar configuración)RespostarEnviar nova mensaxeBuscarTipo de letra proporcionalTipo de letra no proporcional
Date:         Tue, 29 Jun 2004 14:46:39 +0200
Sender:       "Difusión xeral a toda a USC." <USC-DIFUSION@SRLISTAS.USC.ES>
From:         Vicente Jamardo Salvador <XER166@SI.USC.ES>

En relación coas informacións relativas á miña situación na Xerencia, veño de lle expresar ao Reitor a miña dispoñibilidade a manterme no exercicio das funcións que actualmente desempeño ata a provisión definitiva do posto de Xerente.

O xerente en funcións, Xosé M. Villanueva

Ir a: Principio da mensaxe | Páxina anterior | Páxina principal de USC-DIFUSION