Date:         Mon, 3 Sep 2001 15:05:23 +0300
Reply-To:     "José M. Fernández" <jmfdez@USC.ES>
From:         "José M. Fernández" <jmfdez@USC.ES>
Subject:      Cortes na rede de comunicacións da USC.
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1

Debido as tarefas enmarcadas dentro do Plano de Optimización Enerxética (POE), vanse producir unha serie de cortes de electricidade en distintos edificios da Universidade. Estas tarefas son independentes do Servicio de Comunicacións, pero afectan o servicio que proporciona o SECUS. Os cortes eléctricos provocarán o corte do servicio de comunicacións (voz e datos) nos edificios afectados. Reenvíase o correo do responsable do POE. Saúdos. José M. Fernández.

_____ _____

Dentro do plano de Optimización Enerxética estanse a realizar traballos de modificación, renovación de liñas e equipos nas redes eléctricas de media tensión e instalación de equipos de medida para a monitorización de instalacións, así como traballos de instalación de equipos de medida para a monitorización dos contadores de auga dos edificios da USC. Para realizar estos traballos necesítase realizar cortes de alimentación e de auga en diversos edificios da universidade que afectan os servicios disponibles nos mesmos, que se especifican a continuación.

CENTRO DATA HORARIO TIPO DE CORTE

Fac. de Farmacia 7/09/01 (viernes) 8:00-10:00 ELECTRICO

Instituto da Língoa Galega 7/09/01 (Viernes) 15:30-19:30 ELECTRICO

Fac. de Químicas 15/09/01 (sábado) 14:30-19:30 ELECTRICO + AUGA