Date:         Tue, 28 Aug 2001 14:18:35 +0300
Subject:      Cortes na rede de comunicacións da USC
              (31/08/2001).
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1

Debido as tarefas enmarcadas dentro do Plano de Optimización Enerxética (POE), vanse producir unha serie de cortes de electricidade en distintos edificios da Universidade. Estas tarefas son independentes do Servicio de Comunicacións, pero afectan o servicio que proporciona o SECUS. Os cortes eléctricos provocarán o corte do servicio de comunicacións (voz e datos) nos edificios afectados. Reenvíase o correo do responsable do POE:

Dentro do plano de Optimización Enerxética estanse a realizar traballos de modificación, renovación de liñas e equipos nas redes eléctricas de media tensión e instalación de equipos de medida para a monitorización de instalacións. Para realizar estos traballos necesítase realizar cortes de alimentación en diversos edficios da universidade que afectan os servicios disponibles nos mesmos. Os cortes faranse o vindeiro Venres 31 de Agosto de 2001 e afectará a:

"Facultade de Odontoloxía" de 8:30h a 12:30h.

"Facultade de Medicina" de 15:30h a 19:30h.

Un saudo. Andrés Moragón

Saúdos. J.M.Fernández.